مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-19سياسي

شهرداری شیراز از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کند


نائب رییس شورای شهر شیراز تاکید کرد: استفاده از ظرفیت مشارکت شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه اقتصادی شهر در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

- ایسنا/فارس نائب رییس شورای شهر شیراز تاکید کرد: استفاده از ظرفیت مشارکت شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه اقتصادی شهر در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

محمدتقی تذروی یکشنبه 30 بهمن در صحن علنی شورای شهر شیراز خطاب به شهردار این کلانشهر، گفت: در روزهای پایانی سال قرار داریم؛ سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مزین شد و پیرو منویات ایشان و در راستای تحقق این شعار در سطح کشور از همان ابتدای سال راهکارهایی ارائه و گام های موثری برداشته و اقداماتی انجام شد.

او ادامه داد: کلانشهر شیراز نیز در این زمینه گام های موثری برداشته که از جمله آن می توان به اعمال مشوق هایی در راستای جلوگیری از مهاجرت نخبگان و ارتقاء سطح علمی برای استقرار شرکت های دانش بنیان به ویژه در مناطق ویژه اقتصادی اشاره کرد.

نائب رییس شورای شهر شیراز پیشنهاد کرد: استفاده از ظرفیت مشارکت شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه اقتصادی شهر و برای تامین درآمد پایدار پیوسته در سرلوحه کار شهرداری قرار گیرد و به صورت مستمر در سال های آتی چند درصد از بودجه شهرداری به حوزه حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کند

شهرداری شیراز از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کند